خرید پنکیک سواپ از صرافی معتبر ایرانی
نوشته شده توسط : unexer

بیشتر از اینکه پنکیک سواپ را به عنوان یک ارز دیجیتال بشناسند، آن را به عنوان یک صرافی می شناسند. پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز است که این امکان را به شما می دهد که بدون واسطه معامله انجام دهید. این صرافی، ارز دیجیتال خود را هم با همین نام به بازار معرفی کرده و موفق شده جایگاه خوبی هم برای خود کسب کند.

توکن صرافی پنکیک سواپ را با نام CAKE نیز می شناسند و تعداد نا محدودی از آن وجود دارد. به همین دلیل فرایند استخراج آن کار پیچیده ای نیست. بهترین مزیتی که خرید پنکیک سواپ دارد این است که فروش و خرید پنکیک سواپ نیاز به کارمزد زیادی ندارد؛ به همین دلیل است که توانست در مدت زمان کم رتبه خوبی میان ارز های دیجیتال کسب کند.

 

خرید پنکیک سواپ

امکان خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ در صرافی های بایننس و صرافی اختصاصی PancakeSwap وجود دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از آموزش هایی که برای عضویت و فعالیت در این صرافی ها وجود دارد به فروش و خرید پنکیک سواپ بپردازید. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که معامله در صرافی های خارجی دردسر های مختص خود را دارد.

برای نمونه شما برای فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی های خارجی نیاز دارید با هویت جعلی احراز هویت کنید و تغییر IP انجام دهید. و همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید هر لحظه امکان این وجود دارد که این صرافی ها متوجه جعلی بودن هویت شما شوند و شما را شناسایی کنند و حساب شما را مسدود کنند.

اما شما با خرید ارز دیجیتال از صرافی های معتبر ایرانی مانند صرافکس دیگر نیازی به انجام این کار ها نخواهید داشت و خیلی راحت در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با کمترین کامزد و پرداختی امن به فروش و خرید پنکیک سواپ یا خرید ارز دیجیتال دلخواه خود بپردازید.

 





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: